Google+

De Shiro van MaC eppel

Speciaal voor de deelnemers van de competitie

Re: De Shiro van MaC eppel

Berichtdoor arco » Ma 24 Jan 2011 13:57

Deze koi laat weer even zien dat een shiro zn ontwikkeling niet zomaar laat voorspellen.
Ik was er van overtuigd dat het sumi op de linker flank terhoogte van het begin van de rugvin uit elkaar zou groeien.
Maar nu blijk toch dat het samen getrokken is, iets wat ik totaal niet had verwacht.

Het sumi is ook op deze vis weer mooi dik opgekomen, vooral op de kop lijkt het wel verf.
De vis is ondertussen wel vrij donker geworden vooral nu de linkerflank nu een stuk meer bedekt is met sumi.
De kop zal denk ik ook nog een stuk donkerder gaan worden als het sumi in het midden door komt, dus al met al een donkere shiro!

Zelf ben ik ook erg benieuw hoe het gaat met het stukje op de linker flank in het midden van de rugvin.
Dit is nu nog wit, alleen het lijkt of er ook sumi onder ligt, zal dit net zo doorkomen als voor op….

De borstvin is ook al bijna genezen, maar kijk nog wel goed uit met netten voor hij dalijk weer scheurt dit zou dood zonde zijn!
als mensen denken dat dieren niet voelen voelen dieren dat mensen niet denken
Gebruikers-avatar

arco

Re: De Shiro van MaC eppel

Berichtdoor MaC eppel » Di 05 Jun 2012 20:49

De vinstraal van de shiro is al een tijdje afgebroken, jammer maar helaas.
De vis heeft overwinterd in de Qbak en is onlangs op 46 cm de vijvert in gegaan.
Na de winter is de temp omhoog gegaan en daarbij is het sumi zwaar teruggelopen. :roll:
Nu in de vijver is het al weer voor een groot deel terug.
Ik zal nog een keer de foto's zetten en hoop dat ze nu wel blijven staan :boos:

Omosako3.jpg
Omosako 46 cm

P1090918.jpg
Omosako
Gebruikers-avatar

MaC eppel

Vorige

Terug naar Koi-competitie hoekje