Google+

Lees eerst verkoopregels voor je iets tekoop aanbiedt.

Lees eerst verkoopregels voor je iets tekoop aanbiedt.

Berichtdoor Petra » Zo 08 Apr 2012 9:53

Wilt U iets verkopen wat betrekking heeft op koi en vijvergebied, dan kan dat hier op het marktplein.
Hier zijn wel bepaalde voorwaarden aan verbonden.
U moet minimaal 2 maanden geregistreerd zijn en minimaal 20 nuttige post hebben geplaatst op ons forum voor u iets te koop kunt aanbieden, dit om te voorkomen dat we als een Marktplaats worden aangezien.

Houdt u zich niet aan deze regel dan wordt uw advertentie verwijderd en hierover wordt u niet van op de hoogte gesteld.

Dit topic is alleen bedoelt voor particulieren, dus niet voor bedrijven of dealers.
Bedrijven of dealers kunnen zich aanmelden en kunnen adverteren tegen betaling viewtopic.php?f=27&t=1321

Het verkopen van bulk goederen of veelvoud van vissen worden voor ons gezien als dealer of bedrijf zijnde en zullen na beoordeling door ons ook verwijderd worden.
Verder worden alle aanbiedingen waar na een maand niet op gereageerd wordt automatisch verwijderd.

Uw advertentie moet voorzien zijn van:
Vraagprijs
Waar het product of de vis af te halen is
*Plaats is niet het adres maar alleen woonplaats/dicht bijzijnde plaats dit voor indicatie voor de afstand die de koper dan zou moeten afleggen.
Foto van product of vis.

Mocht uw advertentie niet compleet zijn dan wordt u daarop gewezen en heeft u nog 24 uur de tijd om uw advertentie aan te passen, geeft u daar geen gehoor aan dan wordt uw topic zonder berichtgeving verwijderd.

* Het Koiforum is in geen geval aansprakelijk met de afspraken die u maakt met de eventuele koper of verkoper.

Met vriendelijke groet,
Het Koiforumteam.
Gebruikers-avatar

Petra
moderator

Re: Lees eerst verkoopregels voor je iets tekoop aanbiedt.

Berichtdoor Diedrich » Di 22 Sep 2015 9:24

Ik heb mijn bericht voorzien van vraagprijs en locatie , ik neem aan dat het zo juist is , alleen de foto's krijg ik er niet bij

Gr
Diedrich

Diedrich

Re: Lees eerst verkoopregels voor je iets tekoop aanbiedt.

Berichtdoor marco67 » Di 22 Sep 2015 11:45

Diedrich schreef:Ik heb mijn bericht voorzien van vraagprijs en locatie , ik neem aan dat het zo juist is , alleen de foto's krijg ik er niet bij

Gr
Diedrich

LEZEN :!:

U moet minimaal 2 maanden geregistreerd zijn en minimaal 20 nuttige post hebben geplaatst op ons forum voor u iets te koop kunt aanbieden, dit om te voorkomen dat we als een Marktplaats worden aangezien.

marco67

Terug naar Koi benodigheden aangeboden