| |
![]() |
Max doorstroming filter
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Max doorstroming filterMisschien een hele gekke vraag, als een pompgevoed filter een max doorstroming heeft van bijv. 5000l/u zou het dan écht geen 8000l/u aankunnen aangezien er een uitloop opzit van 110mm.
It's no hobby, it's an addict
Re: Max doorstroming filterWaarschijnlijk kan dat wel. Zeker bij de eco pompen met een laag wattage. Die verliezen sowieso flink debiet bij tegendruk.
Wat voor filter is het?
Re: Max doorstroming filterOsaka 3 kamerfilter, heb een kishi hightec4 sieve met een aquaforte ecomax 10000 daar wil ik nu dat 3 kamerfilter achter plaatsen
It's no hobby, it's an addict
Re: Max doorstroming filterZal best lukken hoor. Indien het niet werkt kun je altijd nog overwegen een extra doorvoer in je filter te verwerken.
Groet Juul
Re: Max doorstroming filterOke dan ga ik de gok wagen. Dan ga ik het filter aanschaffen
Bedankt voor de reacties! It's no hobby, it's an addict
Re: Max doorstroming filterHet is niet alleen de doorvoer die de max flow bepaald.....interna kanalen en media bepalen ook de max flow.
Bij teveel flow werkt het filter minder... By-passen van de toevoer is dan een betere optie.... Gr.
6 berichten
• Pagina 1 van 1