Google+

koidokter gezocht

Gezondheid & ziektes in het algemeen

koidokter gezocht

Berichtdoor Sep » Do 31 Mei 2018 8:38

Beste koilieden,

Kan iemand mij helpen aan het adres van een koidokter in (Nederlands) Zuid Limburg.
Een van kois ,een Soragoi van circa 15 jaar heeft sinds circa 2 weken een soort van bloeduitstorting aan de zijkant.
Verder was tot voor gisteren niets aan de koi te merken. Altijd in alle rust aan de oppervlakte kruisend tijdens voermomenten door middel van open schuurpoort het aangeboden voer massaal naar binnen schuiven. De vanzelfsprekendheid dat de zon s'ochtends opkomt net zo vanzelfsprekend is het dat Mr. Zen voer komt opbulken.
Tot gisteren! Ik was Mr. Zen kwijt! circa een uur met een groot koinet door de vijver gesleept. Alle vissen (allen bovenmaats dus niet te missen) meedere malen gezien. Ook tijdens het navolgende voermoment. De UV lamp staat pas circa een week aan waardoor ik op dit moment niet tot op de bodem (155 cm waterpeil) kan kijken
Vanochtend was hij er weer tijdens het voermoment !!! Godzijdank was er behoorlijk van uit mijn doen. Vanwege werk kon ik niet het eetgedrag bekijken. Maar wil niet afwachten en gewoon een deskundige laten langskomen.
Weet iemand een koidokter of ervaren hobbyist omgeving Zuid Limburg. Ik woon zelf in gemeente Beek.
Bij voorbaat dank voor de reactie(s)!

Met vriendelijke groet,

Sep

Sep

Re: koidokter gezocht

Berichtdoor kossykoi » Do 31 Mei 2018 19:29

Zit om de hoek bijna. Rob Heijmans van Dierenkliniek Landhorst.

Uiteraard kan je ook andere bronnen inschakelen zoals adviesgroep koi en vijver. Anders nog de Kva van de NVN.

Succes!
Gebruikers-avatar

kossykoi
moderator

Re: koidokter gezocht

Berichtdoor kossykoi » Ma 04 Jun 2018 20:16

Hoe is het afgelopen??
Gebruikers-avatar

kossykoi
moderator

Terug naar Gezondheid & ziekten algemeen