Heb meteen wat foto's gemaakt van mijn koi. Ik ben niet zeker van alle benamingen die bij de koi horen. Ik heb ze in het topic "wat is dit voor een koi" gezet. Graag hoop ik te horen of ik het goed heb?
| |
![]() |
Vijver en tuin Leon
43 berichten
• Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Vijver en tuin LeonVandaag wat nieuwe foto's gemaakt, met wat meer planten in bloei.....
![]() Heb meteen wat foto's gemaakt van mijn koi. Ik ben niet zeker van alle benamingen die bij de koi horen. Ik heb ze in het topic "wat is dit voor een koi" gezet. Graag hoop ik te horen of ik het goed heb?
Re: Vijver en tuin Leonje hebt een prachtvijvertje in je tuin met een mooie waterval ik hou wel van een strakke vijver applausje voor jezelf
![]() groetz. ik zeg maar zoo das korter als dierentuin
Re: Vijver en tuin LeonZiet er inderdaad al weer gezelliger uit zo met de mooie kleuren van de planten.... das genietten geblazen als je de tuin inloopt
![]()
Re: Vijver en tuin LeonIK was nog niet helemaal tevreden over de winterkap en heb vandaag mijn winterkap aangepast. De polycarbonaat platen zijn melkachtig, dus ik kan er niet doorkijken en de koi dus ook niet. Ik wilde ook graag wat meer licht in de vijver, ook voor de koi, zo zitten ze niet een paar maanden zonder zonlicht. En ik kan ze zo ook beter in de gaten houden. Heb 2 afgekeurde thermopane ruiten op de kop weten te tikken en deze in de polycarbonaat platen ingebouwd.
Zie de foto's voor het resultaat. Ik ben er erg blij mee en de koi volgens mij ook. ![]() ![]()
Re: Vijver en tuin LeonLeon, ziet er weer keurig uit. Net als de rest.
Vraagje: hoe en waarvan heb je de steunen gemaakt die over de vijver liggen? En liggen de platen daar los op of zijn ze op de een af andere manier bevestigd? Ton Koi = Mooi
Re: Vijver en tuin LeonStrak kappie hoor!
![]()
Re: Vijver en tuin LeonZeker erg netjes gemaakt
![]()
43 berichten
• Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5