|
| |
waterval
19 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
watervalhallo ik zie tegenwoorgig allemaal watervallen van rvs, maar kan je zoon waterval ook zelf maken van kunstof. want ik vind 100 euries wel erg veel voor een stukje rvs. of een linkje is ook welkom mvg hendrik
Re: watervalHoi,
kun je ook van kunststof maken,zelfs van plexiglas,tegenwoordig noemen ze het hobbyglas geloof ik. Heb nu pas een pompgevoede waterval van RVS gezien van Nautic voor ik dacht 79 euri. Groetjes marcel
Re: watervalokee heb net wat gevonden op you tube. een engelsman, die maakt van een gereedschaps bak die je aan de muur hangt , een waterval en de kosten zijn 15 pond morgen even naar de gamma mvg hendrik
Re: waterval
een link ?
Re: watervalik heb ff gezocht op youtube..
ga er van uit dat het deze is:D http://www.youtube.com/watch?v=gVGAR1k5 ... ature=fvwp
Re: watervalDat is overduidelijk geen Engelsman, maar een Amerikaan van het simpelste soort, die zo arrogant is dat hij denkt dat de overige bewoners van deze planeet zwaar debiel zijn.
Wat een afschuwelijk irritant filmpje zeg. ![]() K(h)oi oet Twente
Re: waterval
Re: watervalik kan jullie geen ongelijk geven nee wat een simpele tinus zal wel goed bedoeld zijn
groetz. ik zeg maar zoo das korter als dierentuin
Re: watervalIt's a really nice pond for less then 500 dollars.....................
hendrik de tip is oke. Ben wel benieuwd of er nog een filmpje komt over het opruimen van de tuin.... Groetjes marcel
Re: watervalal kreeg ik er 500 dollar bij uit dan wil ik nog niet zo een rommeltje in mijn tuin haha.
groetz. ik zeg maar zoo das korter als dierentuin
19 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2