Google+

Hulp aan handleiding Tornado 1 Sibo

Vijver techniek, warmtewisselaars e.d.

Hulp aan handleiding Tornado 1 Sibo

Berichtdoor Jeroemba » Di 07 Jun 2016 20:12

Hoi Medevijveraars!

Het seizoen draait op volle toeren en de visjes doen het goed. Toch heb ik besloten om naast mijn zeef, trickle, plantenfilter en kamerfilter een Tornado I Eiwitafschuimer van Aquaforte aan te schaffen. Ik ben voor type 1 gegaan, omdat ik hier een aanpassing in ga maken (luchtschijf lager hangen) waardoor deze beter schijnt te schuimen dan type 2. Ook kon ik deze voor een relatief goede prijs krijgen.

Nu kan ik echter nergens een handleiding vinden op internet (ook niet op de site van SIBO zelf, daar staat alleen type 2 op).
Ik wil de afschuimer graag correct en goedwerkend aansluiten, dus de vraag of iemand een kopie van de handleiding voor mij heeft of mij zou kunnen uitleggen hoe ik dit correct doe.
Voornamelijk de vraag hoe hoog deze moet staan etc wil ik graag weten. Het afstellen zal een kwestie van proberen zijn ;-)

Alvast bedankt!
18m3 koivijver, ultrasieve 3, sansai 15000 + vortex, sansai trickle, 2x 10000 liter pomp
Gebruikers-avatar

Jeroemba

Re: Hulp aan handleiding Tornado 1 Sibo

Berichtdoor Jeroemba » Do 09 Jun 2016 16:28

Alles gelukt met aansluiten. Draait prima!
18m3 koivijver, ultrasieve 3, sansai 15000 + vortex, sansai trickle, 2x 10000 liter pomp
Gebruikers-avatar

Jeroemba

Re: Hulp aan handleiding Tornado 1 Sibo

Berichtdoor kossykoi » Za 11 Jun 2016 20:49

Gelukkig!

Succes er mee .
Gebruikers-avatar

kossykoi
moderator

Terug naar Techniek