Google+

Seneye pond aansluiten

Vijver techniek, warmtewisselaars e.d.

Seneye pond aansluiten

Berichtdoor Bob Mulder » Zo 01 Nov 2015 14:52

Hallo iedereen,

Ik wil binnenkort een seneye pond aan gaan schaffen. Nu zit ik alleen met een klein vraagstuk.
Mijn filter (waar ik de seneyepond in wil hangen) staat in een filterput in de tuin. Nu wik ik vanuit de woonkamer de waardes af kunnen lezen op m'n laptop. Dus ik wil een draadloze verbinding gaan creeeren met de seneye pond. Nu heb ik al wel wat op internet gezocht en kom elke x uit bij de belkim home base. Alleen dat ding is niet meer te koop.

Nu heb ik nog een andere netwerk-usb hub gevonden en wil ik graag vragen of het met deze ook gaat werken. http://www.kabelmaxx.nl/usb-netwerkserv ... wgodX_0Lmw

Zo niet, hebben jullie dan nog tips of andere optie's die mij kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Bob Mulder

Re: Seneye pond aansluiten

Berichtdoor marco67 » Zo 01 Nov 2015 16:03

Hallo Bob,
de network usb hubje die jij opgeeft heeft alleen Lan dus alleen bedraad. seneye heeft er zelf ook een oplossing voor kijk maar even op de link
http://www.seneye.com/catalog/product/v ... ategory/7/
en anders een oude laptop moet je er wel iets aansleutelen zodat hij altijd na updates weer inlogd er zijn ook wel wifi routers met usb maar daar zijn de usb poorten alleen voor printers of harde schijven en dan is het de vraag of hij de seneye goed herkent.

groeten
marco

marco67

Berichtdoor Megalodon » Zo 01 Nov 2015 22:22

Dit is wel iets leuks.

Zijn er mee van dit soort gadgets voor vijver.
Draai op ipad. Maar de waardes van de vijver aflezen zou mooi zijn. Utp wifi geen probleem

Mvg

Megalodon

Berichtdoor Bob Mulder » Do 05 Nov 2015 19:48

Heb seneye pond + belkim home base 2de hands kunnen kopen. Dus probleem is opgelost!

Bob Mulder

Terug naar Techniek