| |
![]() |
7 kamer filter indelen
6 berichten
• Pagina 1 van 1
7 kamer filter indelenGoede morgen allen en fijne pasen ik heb gisteren een 7 kamer filter gekocht en mijn vraag is hoe zouden jullie het indelen heb nu in de eerste kamer de borstel tweede matten derde matten vierde bioballen vijver en zesde zitten kolen en lava stenen zevende was vrij leeg
Re: 7 kamer filter indelenHoi JD,
Allereerst welkom hier op het forum ![]() Op hoeveel kub ga jij deze toepassing ? Ik zou alles eruit halen ![]() 1- vortex creëren 2- statisch bed 3- statisch bed 4- bewegend bed 5- bewegend bed 6- Japanse mat 7- evt zeoliet / actieve kool of japanse mat Alle kamers voorzien van luchtschotel en afvoer naar riool ![]()
Re: 7 kamer filter indelenGoede dag hij is idd groot ja haha mijn vijvertje is 350x150x120
Re: 7 kamer filter indelen![]() In het filter problemen krijgt. Jou bacteriën worden gevoed door ammonia dat door jou vissen worden afgescheiden ..... Dus dat wordt een aardige vis bezetting om jou bacteriën in leven te houden ![]()
Re: 7 kamer filter indelenIs ook de bedoeling dat ik volgend jaar een grotere vijver ga maken
Re: 7 kamer filter indelen
Laatste matten heeft mijn voorkeur rest is prima Gr Ron
6 berichten
• Pagina 1 van 1