Google+

natriumbicarbonaat

Over waterwaarden meten, algen e.d.

natriumbicarbonaat

Berichtdoor Wolfje » Di 23 Jun 2015 11:22

Hoi,

Wie kan mij aan een adres helpen in limburg waar ik een zak natriumbicarbonaat kan kopen. Ik heb gezocht op internet maar kan niets vinden. :over :over :over
Je kun me eventueel een pb sturen.

Mvg Wolfje
Gebruikers-avatar

Wolfje

Re: natriumbicarbonaat

Berichtdoor Wolfje » Di 23 Jun 2015 11:34

Natuurlijk is het ook een optie om mij een site door te geven waar ik het kan bestellen.
Gebruikers-avatar

Wolfje

Berichtdoor marco67 » Di 23 Jun 2015 12:30

ik weet niet of er 1 bij jouw in de buurt zit maar welkoop/boerenbond de meeste winkels waar je veevoeders kan halen hebben het wel of kunnen het voor je bestellen.

groeten
marco

marco67

Berichtdoor kossykoi » Di 23 Jun 2015 21:17

In Nederland mag dit niet meer in grootverpakking verkocht worden aan particulieren.
Dit is omdat het als grondstof voor andere dingen gebruikt word.

In Belgie is het nog wel in grotere verpakkingen te bestellen via webwinkels.
Gebruikers-avatar

kossykoi
moderator

Berichtdoor kossykoi » Di 23 Jun 2015 22:21

Gebruik de zoekterm onlinezeepwinkel, daar word het nog verkocht.
Gebruikers-avatar

kossykoi
moderator

Berichtdoor marco67 » Di 23 Jun 2015 22:29

kossykoi schreef:In Nederland mag dit niet meer in grootverpakking verkocht worden aan particulieren.
Dit is omdat het als grondstof voor andere dingen gebruikt word.

In Belgie is het nog wel in grotere verpakkingen te bestellen via webwinkels.

Ben je niet in de war met wat anders? Bv halamit?
Bicarbonaat zit z'on beetje overal in, of zou dat de reden zijn dat de taartjes bij de baker kleiner zijn geworden, en mijn tube tandpasta was ook al zo klein :lol: :lol:
Ik kan het hier gewoon in 10kg zakken krijgen. Maar goed me een 8 kuub vijver heb je aan een kg ook genoeg (30gr per kuub voor 1 kh punt) pas wel even op dat je ph oploopt naar 8.5 (afhankelijk hoeveel je erin gooit en je start ph)

Groeten
Marco

marco67

Berichtdoor kossykoi » Wo 24 Jun 2015 7:32

Dan is het alleen hier alleen in het zuiden van het land misschien.
Het was uit de schappen gehaald ivm anti drugs beleid, het werd teveel voor andere doelen gebruikt gaven ze als reden. En alleen op bestelling met KVK nummer.
Gebruikers-avatar

kossykoi
moderator

Berichtdoor marco67 » Wo 24 Jun 2015 10:11

kossykoi schreef:Dan is het alleen hier alleen in het zuiden van het land misschien.
Het was uit de schappen gehaald ivm anti drugs beleid, het werd teveel voor andere doelen gebruikt gaven ze als reden. En alleen op bestelling met KVK nummer.

Ah zei ik toch al zit overall in :lol: en al die junks maar denken dat ze cocaine aan het snuiven waren zitten ze gewoon de zoutpot leeg te snuiven :lol: ik zat ondertussen even te lezen op een ander forum (ben erg nieuwsgierig) en het schijnt dat het gebruikt word om cocaïnehydrochloride weer base te maken. ik heb niet kunnen vinden wat de verhouding is maar kan me niet voorstellen dat de verhouding meer is als 1 deel cocaïnehydrochloride en 2 delen natriumbicarbonaat. en dan verzint de overheid dat de zout component niet in grote zakken verkocht mag worden??????? en dat je je als drugs lab moet inschrijven bij de kvk zodat we tenminste de btw terug kunnen krijgen :hamer wat voor randdebielen verzinnen nou dit soort maatregels denken ze echt dat iemand die aan grote hoeveelheden cocaïnehydrochloride kan komen niet in staat is om aan natriumbicarbonaat te komen??? en daar betalen wij nou belasting voor.

groeten
marco

marco67

Berichtdoor Johan relou » Wo 24 Jun 2015 20:20

:lol: :lol: :lol:
WITTE WA TIS MIR WATER DAN VIS!
Gebruikers-avatar

Johan relou

Berichtdoor gisella » Do 25 Jun 2015 17:53

ik bestl het op mijn werk, werkin een apotheek kg van he goedkoopste merk euro of 4

gisella

Volgende

Terug naar Water & Waterkwaliteit