Ben benieuwd wie er allemaal naar Arcen gaan, en welke dag
Het is voor mij de eerste keer en het lijkt me leuk om eens wat forum members te ontmoeten
Groet René
|
| |
ArcenArcenEven een nieuw topic gestart ...
Ben benieuwd wie er allemaal naar Arcen gaan, en welke dag Het is voor mij de eerste keer en het lijkt me leuk om eens wat forum members te ontmoeten Groet René
Re: ArcenJazeker, op de zaterdag.
Re: ArcenBen ook daar 20 augustus
Ben er al vaker geweest het is groot van opzet en zeker het kijken waard. Tip:Ga zo vroeg mogelijk anders is het dringen geblazen bij de koibakken.
Re: ArcenIs het wellicht een optie om daar een meeting te organiseren of zoiets ?
René
Re: ArcenMee eens, maar hopenlijk nu beter georganiseerd als afgelopen jaar..
Re: Arcen
Toch maar iets afspreken waar we echt herkenbaar mee zijn Toch hebben we wel wat gezichten voorbij zien komen Ik ben er nog niet uit of ik nu wel of niet ga, ben nu 2 keer geweest en vindt het allemaal een beetje hetzelfde. Vindt het wel leuk om wat leuke hebbedingetjes te kopen. En wat ook niet onbelangrijk is... wat voor weer is het dat weekend Maar mochten we gaan zou het wel op zondag zijn zoals altijd.
Keer terug naar Koi forum Lounge Wie is er onlineGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten | |