Google+

Jumbo tosai actie 2016 (korting ruim 40%)

Praat over koi algemeen

Jumbo tosai actie 2016 (korting ruim 40%)

Berichtdoor Aros » Wo 02 Dec 2015 14:31

Beste leden van het Koiforum,

Ook voor 2016 willen we een mooie jumbo tosai organiseren. Dit gaan we doen met drie mooie soorten die in Japan voldoende verkrijgbaar zullen zijn en waarvan de kwaliteit en ontwikkeling zich bij eerdere acties ruimschoots bewezen heeft. Ook zullen we in 2016 weer een ontwikkelingsprijs (dus groei en ontwikkeling) koppelen aan deze actie.

****************************************************************************************************************************************************************************************************

Soort: Kohaku
Kweker: Matsue
Kwaliteit: GOED (jumbo tosai tussen de 25 en 35cm)
Prijs: Normaal tussen € 225 en € 250 NU €150,-
Quarantaine periode: minimaal 3 weken + KHV test
Ouderdieren Matsue: Iizuka Sensuke/Matsue bloedlijn

Kohaku: Inmiddels een terugkerend succesnummer, foto's zijn van vissen van een eerdere editite.

Normale kohaku kwaliteit.JPG

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UKjsMJbvdoA[/youtube]

****************************************************************************************************************************************************************************************************

Soort: Shiro Utsuri
Kweker: Okawa
Kwaliteit: 4,5/5 XXXXX (jumbo tosai tussen de 16 en 25cm)
Ouderdieren: Omosako bloedlijn

Shiro Utsuri: Heerlijke shiro's met zeer goede huidkwaliteit

Of wat te denken van deze:
12015100_737818459680347_3336773435984353579_o.jpg

Deze shiro uit de actie heeft zelfs ooit een prijs gewonnen als Koi Idol:
DSC_0450.JPG

Of deze uit de actie van 2012:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qi7gJQcX6rs&feature=youtu.be[/youtube]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Soort: Showa
Kweker: Ueno (alternatief Ogata of Matsue)
Lengte: jumbo tosai tussen de 25 en 35cm

Showa: Mooie showa's van goede kwaliteit.

Jumbo tosai showa Ueno.JPG

Voor een indruk van de showa's van 2014 editie zie: http://koiforum.nl/viewforum.php?f=150

Van het alternatief Matsue zijn op dit moment helaas geen recente foto's beschikbaar.

MAAK KANS OP EEN MOOIE ONTWIKKELINGSPRIJS:
- De eigenaar koi die eind september het mooist is ontwikkeld krijgt zijn koi gratis in de vorm van een waardebon t.w.v. € 150,- te besteden bij KKW! De deelnemende koi dienen aan het einde van het seizoen van een duidelijke foto met maat te zijn voorzien op het koiforum voor 1 september 2015. Zowel het koiforum als KKW kunnen deze foto’s gebruiken. (Het koiforum mag bij de winnaar op bezoek komen om de uitslag te controleren)

*****************************************************************************************************************************************************************************************************
Alle correspondentie (vragen, opmerkingen e.d.) gaan via ondergetekende. Koi Kichi World zal niet inhoudelijk in gaan op vragen omtrent deze actie.

Voorwaarden/spelregels voor deelname:

- inschrijven op deze actie kan tot uiterlijk 24 januari 2015. Bij beperkte beschikbaarheid geldt de volgorde van inschrijving voor deelname
- Er wordt een aanbetaling gehanteerd van € 50,- per deelnemende vis. Deze aanbetaling dient eind januari voldaan te zijn.
- Je deelname is definitief na ontvangst van de eerste aanbetaling. Volgorde van aanbetalen is je volgorde op de deelnamelijst. Mochten er niet genoeg vissen beschikbaar zijn dan is deze volgorde van toepassing!
- Restant van de betaling geschiedt uiterlijk 2 weken na het plaatsen van de foto's van de vissen in dit topic. Bericht over restant betaling volgt van zelf. (verwachting is half februari 2015)
- Verdeling van vissen geschiedt dmv loting. Degene wiens nummer als eerste wordt opgenoemd kiest als eerste enz enz
- Deze verloting vind zeer waarschijnlijk plaats op zaterdag 9 april 2015 rond/na 17.00 uur bij de dealer. (voor de deelnemers: hou deze datum vrij in je agenda!)
- Er zijn per soort 2 extra vissen beschikbaar zodat ook de laatste nog kan kiezen.
- Aangezien het begin april best nog koud kan zijn is de deelnemer zelf verantwoordelijk voor een goede quarantaine voorziening of directe overplaatsing in zijn/haar vijver.
- Bij annulering van reeds bestelde vissen na de uiterste inschrijfdatum vervalt 50% van het aanbetaalde bedrag aan de organisatie.
- Prijzen onder voorbehoud van wisselkoers Yen en kwekersprijzen. Indien prijsniveau niet gehandhaafd kan worden is de deelnemer vrij zijn/haar bestelling te annuleren.
- De vissen worden in Japan met de grootst mogelijke zorg geselecteerd echter vissen blijven levende have. Dit betekend dat Koiforum.nl alsmede Koi Kichi World geen garanties kunnen geven op ontwikkeling en of kleurveranderingen van de vissen. Aangezien er geen marge op de vissen is de aankoop volledig op eigen risico. Koiforum.nl of Koi Kichi World kunnen hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld. Door als klant zelf dit risico te dragen kunnen we mede hierdoor de koi voor dit lage bedrag aanbieden.
- Voor alle vissen geldt: Bij voldoende beschikbaarheid bij de eerst genoemde kweker of alternatieve kweker.
- Mocht bij aanwezigheid in Japan blijken dat de kwaliteit van de vissen niet goed genoeg is dan kan er worden besloten om de actie voor dat betreffende soort te annuleren. De (aan)betalingen zullen dan netjes worden teruggestort op je rekening. Bij twijfel nemen we GEEN vissen mee!

Uitzondering
- Indien men een vis aanschaft maar niet openstaat voor het eventuele alternatief dan kan dit vooraf aangegeven worden. De volledige aanbetaling wordt, zodra duidelijk is dat de eerste keus niet beschikbaar is, binnen 5 werkdagen teruggestort. Let op dit moet vooraf aangegeven worden! Niet aangeven betekend automatisch meedoen met het alternatief.

Wil je meedoen? Stuur dan een PB naar Aros of via email aroskoi@outlook.com of geef je interesse aan in dit topic.

Voor de een sfeerimpressie van de verloting van een eerdere editie zie: viewtopic.php?f=13&t=20931&start=600
Gebruikers-avatar

Aros
moderator / ass. beheerder

Re: Jumbo tosai actie 2016 (korting ruim 40%)

Berichtdoor Fr3ddy » Vr 04 Dec 2015 17:41

Mooi dat het toch weer door gaat!! :goed:

Ik twijfel nog even of ik mee ga doen.. en als ik mee doe zou het met een shiro zijn.

Hopelijk wordt er komend jaar wel wat actiever "mee gedaan" wat betreft updates e.d.
Het is ook een soort van competitie en voor ons allemaal ook leerzaam om de verschillende ontwikkelingen van de vissen te kunnen volgen...

Fr3ddy

Berichtdoor KristofW » Vr 04 Dec 2015 18:15

Nog even nadenken over 1 of twee vissen, maar ik ben er zeker bij!

KristofW
moderator

Berichtdoor kelvin » Vr 04 Dec 2015 19:42

als ik plaats krijg in mijn vijver doe ik mee :goed:

kelvin

Berichtdoor snoek » Vr 04 Dec 2015 22:54

IMAG0609.jpg
Deze Shiro van koi idol (Foto ) zweemt nu al meer dan een jaar in mij vijver (de wereld is toch klein ! )
Grts Luc.

snoek

Berichtdoor kelvin » Vr 04 Dec 2015 23:08

luc, prachtige shiro heeft u!

kelvin

Berichtdoor snoek » Vr 04 Dec 2015 23:51

Deze moeten afhalen worden in koi Kichi World in Ridderkerk dan ?
Grts Luc.

snoek

Berichtdoor kelvin » Za 05 Dec 2015 0:37

andere jaren wel, dus ik gok dit jaar ook ;)

kelvin

Berichtdoor snoek » Za 05 Dec 2015 1:12

Ok kelvin bedankt om te willen reageren !
Grts luc.

snoek

Berichtdoor Johan relou » Za 05 Dec 2015 9:00

Kijk er is weer gewerkt achter de schermen :goed:
Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik mee ga doen heb al een tosai chagoi en shiro gekocht voor het volgende seizoen.
Maar ik ben enorm gecharmeerd van de okawa shiro heb er vorig jaar ook een gekocht waar ik heel gelukkig mee ben dus mischien kan er nog wel een shiro bij. :wink:
Gr. Johan.
Bijlagen
img20150704_153812.jpg
WITTE WA TIS MIR WATER DAN VIS!
Gebruikers-avatar

Johan relou

Volgende

Terug naar Algemeen