Google+

App voor Koi op iphone

Praat over koi algemeen

App voor Koi op iphone

Berichtdoor HookedonKoi » Za 14 Apr 2018 18:38

Hoi, ik ben er trots op te kunnen melden dat het me gelukt is om een app voor Koi te maken en voor Iphone nu beschikbaar te hebben.
Ik wil zelf ook nml erg gemakkelijk mijn koi bestand bijhouden, weten hoeveel ik ongeveer moet voeren en mijn waterwaarden en eventueel behandelingen bijhouden.
Hij heet Koi Calculator 2.0
Ik hoop dat ik in de toekomst nog meer functies in de app kan realiseren.
Bijlagen
IMG_0046.png
IMG_0042.png
IMG_0047.png
Gebruikers-avatar

HookedonKoi

Re: App voor Koi op iphone

Berichtdoor Buddy » Zo 15 Apr 2018 12:07

Ziet er goed uit, maar ...ga je dit delen met anderen of .... Vertel er iets meer over ?

Buddy

Re: App voor Koi op iphone

Berichtdoor HookedonKoi » Zo 15 Apr 2018 12:55

Dankje Buddy. Ja je kan hem via de play store gewoon krijgen. Mijn ultieme doel is om mijn steentje bij te dragen voor de hobby wereldwijd. Wat ik probeer is om een app te maken voor android en iphone waarmee je je koi bestand kan bijhouden. Je vijverwaarden en behandelingen bijhouden. Snel berekenen of je filter eigenlijk wel groot genoeg is nu, en in de toekomst. En hoeveel voer je koi nodig hebben bij iedere water temperatuur.
Voor mij begint de hobby als je visjes koopt en dan weten de meesten niet wat ze het beste moeten doen. Door deze app te gebruiken wordt je daar bewust van en zul je uiteindelijk het laatste veld nog maar gebruiken waar je zelf snel met de voer% kan spelen tov de lengte(gemiddeld gewicht van koi bij die lengte)
Ik heb nog wat fijne extras bedacht die ik in de apps wil maken maar dat hoop ik ooit in de toekomst nog toe te kunnen voegen.
Gebruikers-avatar

HookedonKoi

Terug naar Algemeen